Boví
REF: 16261001

Entrecot de vaca, preparat carni 250 g, congelat

L’entrecot de vaca, preparat carni de 250 g, congelat es presenta en porcions uniformes per facilitar el control de les racions, optimitzar els temps de preparació i garantir una presentació constant a cada servei. El seu format congelat afavoreix una gestió eficient de l’estoc i permet disposar del producte quan la demanda ho requereixi.

Gràcies al seu gramatge estandarditzat, és una solució pràctica per a restaurants, rostidors, hotels, càterings i establiments del canal HORECA que busquen agilitat operativa, regularitat en el servei i un excel·lent rendiment. És ideal per a menús, plats principals i elaboracions a la graella o a la planxa amb un control precís dels costos.

A Càrnia seleccionem acuradament els nostres productes per oferir solucions de qualitat constant, excel·lent rendiment i adaptades a les necessitats del canal HORECA.

Sugerencia de cocinado

Sugerencia de cocinado:

Ideal per cuinar a la planxa, a la graella o a la brasa, aconseguint una superfície ben daurada i un interior sucós. Es recomana cuinar completament el producte seguint les indicacions de preparació. Es pot acompanyar de patates, verdures a la graella, amanides, purés o salses com pebre, xampinyons o reducció de vi per completar una proposta gastronòmica equilibrada.

  • Producto: Congelado
  • Halal: No
  • Unidad de facturacion: Kg