Els mini tournedos de vedella amb cansalada, súper tendres són una proposta prèmium que combina la suavitat de la vedella amb un embolcall fi de cansalada, aportant més sucositat, sabor i una presentació elegant. El seu format individual facilita el control de les racions i garanteix una imatge acurada al plat.
Gràcies a la seva tendresa i facilitat de preparació, són una excel·lent opció per a restaurants, hotels, càterings i establiments del canal HORECA que busquen oferir un producte d’alta qualitat amb una elaboració ràpida i resultats consistents. La seva presentació els converteix en un tall ideal per a cartes gastronòmiques i menús especials.
A Càrnia seleccionem acuradament els nostres productes per oferir solucions de qualitat constant, excel·lent rendiment i adaptades a les necessitats del canal HORECA.
Ideals per cuinar a la planxa, a la graella o a la paella, segellant-los a foc viu per daurar la cansalada i conservar l’interior especialment tendre i sucós. També es poden acabar al forn per aconseguir una cocció uniforme. Combinen perfectament amb verdures saltades, puré de patata, patates gratinades, bolets o salses suaus que respectin el protagonisme de la carn.